مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-13ورزشي

بدرالذیاب با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران دیدار کرد


نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال که برای بازدید از امکانات هندبال کشورمان و همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران حاضر است با مسئولان ورزش ایران دیدار کرد.

- خبرگزاری مهر ، بدرالذیاب نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال که برای بازدید از امکانات هندبال کشورمان و همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در رشته هندبال ساحلی به تهران سفر کرده امروز یکشنبه 22 اسفندماه با حضور در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت گو کرد.

دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به نایب رییس فدراسیون بین المللی هندبال اظهار کرد: سلام بنده را به آقای شیخ احمد برسانید و امیدوارم لحظات خوشی را در تهران سپری کنید، با بازدید از امکانات هندبال و آکادمی ملی المپیک باید بگویم ایران برای میزبانی رویدادهای جهانی و برگزاری دوره های بین المللی آموزشی آمادگی دارد.

وی افزود: انصافاً از بدو حضور آقای پاکدل در راس فدراسیون هندبال شاهد رشد خوبی در این رشته در عرصه همگانی و قهرمانی بوده ایم و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از رییس فدراسیون هندبال دارد و امیدواریم فدراسیون جهانی نیز حمایت های همه جانبه ای از هندبال کشورمان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرالذیاب با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران دیدار کرد

بدرالذیاب با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران دیدار کرد