مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-13سياسي

شهید مهدی باکری متعلق به جهان انسانیت است


شهید آقا مهدی باکری فقط مختص آذربایجان نیست بلکه او متعلق به جهان انسانیت است مثل سردار سلیمانی که شهید جهان انسانیت و مایه شرمساری و خوار و ذلالت دشمنان انقلاب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهید آقا مهدی باکری فقط مختص آذربایجان نیست بلکه او متعلق به جهان انسانیت است مثل سردار سلیمانی که شهید جهان انسانیت و مایه شرمساری و خوار و ذلالت دشمنان انقلاب شد.

سردار اصغر عباسقلی زاده روز یکشنبه، 22 اسفندماه در مراسم گرامیداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر که در محل سالن همایش مصلی اعظم تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اگر تصویر شهید باکری را در مقابل دیدگان قرار دهیم، وصیتش را مرور کنیم و رفتار، اخلاق و خاطراتش را یادآوری و نهادینه کنیم، می بینیم که همان اخلاق، رفتار، اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، دشمن شناسی، مهربانی و آزادیخواهی به معنای واقعی در وجود تک تک شهدا قابل رویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به جمله زیبای وصیتنامه شهید مهدی باکری با عنوان خدایا مرا پاکیزه بپذیر ، افزود: آمدن این جمله در وصیتنامه شهید سلیمانی نشان زنده بر این است که راه شهدا ادامه دارد.

وی با اشاره به اخلاق و شخصیت شهید باکری، ادامه داد: هر رزمنده ای با هر مشکلی رو به روی این شخصیت می ایستاد، جرئت به لب آوردن آن را نداشت زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مهدی باکری متعلق به جهان انسانیت است

شهید مهدی باکری متعلق به جهان انسانیت است