مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-13سياسي

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان سال 1400


درنشست نماینده قوه قضاییه با مسئولان گمرک و اموال تملیکی تاکید شد که کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از گمرک، نشست تخصصی نمایندگان ویژه رییس قوه قضاییه با حضور رییس کل دادگستری، ناظر گمرکات استان هرمزگان و نمایندگان سازمان های ذی مدخل در جهت رفع موانع و مشکلات و تعیین تکلیف کالاهای متروکه در سالن کنفرانس گمرک شهید رجایی برگزار شد.

در این نشست رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در مورد کالاهای رسوبی در مقایسه با سال گذشته اذعان داشت: امسال شرایط انجام تشریفات کالاهای متروکه و آمار های اعلامی بسیار مطلوب و نسبت به سنوات  قابل مقایسه نیست.

در حال حاضر با توجه به بررسی های بعمل آمده و ارائه شده شاهد به روز شدن کالاهای متروکه اعلامی از سوی بنادر و گمرک شهید رجایی هستیم و اگر هم دپو کالا در انبارهای اموال تملیکی وجود دارد به دلیل موانع و مشکلاتی است که با پیگیری و رفع این موانع می توانیم رسوب کالاها در انبارهای اموال تملیکی را سریعاً تعیین تکلیف نماییم .

همچنین حدود 4000 کانتینر متروکه مربوط به سال 1400 نیز باید تعیین تکلیف شود که کل این 4000 کانتینر اعلامی نیز متروکه واقعی نیست بلکه بخشی از آن مربوطه به افراد حقیقی و حقوقی هستند که با انجام تشریفات گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان سال 1400

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان سال 1400