مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:022022-03-13حوادث

کشف مواد مخدر در شاهرود 33 درصد رشد یافت


فرمانده انتظامی شاهرود از رشد 33 درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان طی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: طرح های مقابله با مواد مخدر در سال جاری به صورت جدی دنبال شده است.

- ، سرهنگ علی کریمی بعد از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود از رشد 33 درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و تاکید کرد: ناجا عزم جدی برای مقابله با مواد مخدر داشته و این شهرستان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است.

وی با بیان اینکه طرح های مقابله با مواد مخدر در سال جاری به صورت جدی دنبال شده است، افزود: با تلاش مأموران انتظامی میزان کشف جرایم اقتصادی مانند کلاهبرداری نیز در شهرستان شاهرود نسبت به سال قبل شش درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به امنیت حاکم بر شهرستان با همراهی خوب مردم، تاکید کرد: در این شهرستان نسبت به سال گذشته در مقوله نزاع فردی شاهد کاهش 20 درصدی و در شاخص نزاع دسته جمعی کاهش 10 درصدی هستیم.

کریمی همچنین از کاهش چهار درصدی وقوع جرم در شاخص های کلی تر نیز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیشترین تعداد دستگیر شدگان در سال 1400 توسط مأموران انتظامی شهرستان مربوط به سرقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر در شاهرود 33 درصد رشد یافت

کشف مواد مخدر در شاهرود 33 درصد رشد یافت