مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-13اجتماعي

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برقراری کلاسهای این شهرستان، گفت: برگزاری کلاسهای درس عملی، مدارس روستایی و کلاس به صورت اول حضوری خواهد بود.

- ایسنا/گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برقراری کلاسهای این شهرستان، گفت: برگزاری کلاسهای درس عملی، مدارس روستایی و کلاس به صورت اول حضوری خواهد بود.

قربانعلی بذر افشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شرایط رنگ بندی کرونایی در این شهرستان نسبت به روزهای گذشته تغیر نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان آزادشهر از جمله دو شهرستان استان گلستان است که دارای شرایط قرمز کرونایی است.

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری کلاسهای درس در مدارس و هنرستانهای شهرستان تابعی از شرایط کرونایی است، افزود: طبیعتا سلامتی و ایمنی افراد به ویژه دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد اما باید بپذیریم که با توجه به واکسیناسیون مطلوب دانش آموزی در شهرستان و لزوم افزایش کیفیت آموزش باید به سمت کلاسهای حضوری برویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تصریح کرد: از امروز یکشنبه 22 اسفند ماه لغایت پایان اسفندماه، کلیه مدارس روستایی و کلیه کلاس های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است