مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-13بين الملل

تسنیم: جزییاتی از حمله موشکی سپاه / تمام موشک ها به هدف اصابت کرده است


مرکز محل اصابت موشک ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.

- مرکز محل اصابت موشک ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.

یک منبع آگاه ، با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درباره جزییات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست ها در اربیل عراق گفت که مجازات صهیونیست ها با 10 فروند موشک نقطه زن ایرانی از خانواده موشک های فاتح، ازجمله فاتح 110 انجام شده است.

وی افزود: مرکز محل اصابت موشک ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد که موشک ها از منطقه شمال غرب ایران شلیک شده و تمام این موشک های قدرتمند به هدف اصابت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسنیم: جزییاتی از حمله موشکی سپاه / تمام موشک ها به هدف اصابت کرده است

تسنیم: جزییاتی از حمله موشکی سپاه / تمام موشک ها به هدف اصابت کرده است