مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-13سياسي

ظرفیت مردمی موجب تقویت و تسریع در کارها می شود


پیوست عدالت، پیوست فرهنگی و مردمی بودن لازمه همه برنامه ها است؛ اگر کارها با اتکا به مردم پیش رود، محکم تر، قوی تر و سریع تر پیش رفته و به ثمر خواهد نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری سرپرست فرمانداری پیشوا ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی، اظهار کرد: برای خدمت به مردم پیشوا و رساندن شهرستان به جایگاه واقعی خود به دنبال افراد جوان، متخصص، با تجربه، ولایتمدار، فسادستیز، خدمتگزار و بومی هستیم.

وی گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر برنامه محوری دولت، سند تحول دولت مردمی ارائه شد و برش شهرستانی این سند در پیشوا در حال تدوین است.

سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای رسیدن به تمدن اسلامی است و همه برنامه ها حول همین محور تدوین و اجرا می شود.

تاجیک نوری بیان کرد: بخشدار سابق به عنوان یک مدیر لایق، عملکرد قابل دفاعی را از خود به یادگار گذاشت و اجازه نداد مسائل حاشیه ای خللی را در روند خدمت به مردم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: بخشدار جدید پیشوا نیز فردی مردمی، جهادی، پیگیر و آشنا به امور دهیاری ها و بخشداری ها و از خانواده معظم شهدا است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: پیوست عدالت، پیوست فرهنگی و مردمی بودن لازمه همه برنامه ها است؛  اساس کار بر مبنای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مردمی موجب تقویت و تسریع در کارها می شود

ظرفیت مردمی موجب تقویت و تسریع در کارها می شود