مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-13سياسي

فرماندهی که هیچ وقت به نیروهای خود نگفت برو


شهید باکری فرماندهی بود که هیچ وقت به نیروهای خود نگفت که برو بلکه همیشه می گفت بیایید و این یک الگو و نقشه راه در بین همه فرماندهان بود که نمونه عینی همان سردار سلیمانی عزیز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری که در سالن مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در جشنواره فجر فیلمی با نام موقعیت مهدی توانست در جشنواره فجر حائز رتبه برتر شود که این فیلم گوشه ای از زندگی شهید باکری بود؛ ما به هنرمندان و دست اندرکاران این فیلم افتخار می کنیم.

  وی با بیان اینکه شهدا با سبک زندگی و فرماندهی خود باعث افتخار نظام شدند و امنیت و افتخار و اقتدار را به سرزمین ما میسر ساختند، گفت: مردم ایران در طول این چند سال همیشه پشتیبان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند و امروز شهدا را الگوی خود کرده اند.

  فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد.

حضرت امام رحمت الله در بیانات خود فرموده بودند که مردم ایران قدردان نظام و انقلاب و شهدا بوده و حافظ اسلام و مظلوم هستند.

  وی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای نیز همیشه از آذربایجان به عنوان الگوی پیشرو یاد می کنند زیرا مردم ثابت کردند که با خلوص نیت، صلابت و شجاعت خود با انقلاب و همراه امام رضوان الله و رهبر معظم انقلاب هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی که هیچ وقت به نیروهای خود نگفت برو

فرماندهی که هیچ وقت به نیروهای خود نگفت برو