مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-13فرهنگي

از دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده دو هنرمند تا انتشار داستان عکس


یک فراخوان در جهت حمایت از تولید بهترین فیلم نامه های کوتاه و داستانی، دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی، یک اطلاعیه درباره تئاتر مقاومت، - از دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده دو هنرمند تا انتشار "داستان عکس" یک فراخوان در جهت حمایت از تولید بهترین فیلم نامه های کوتاه و داستانی، دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی، یک اطلاعیه درباره تئاتر مقاومت، داستان عکس فردا اکران آنلاین می شود.

رویداد حمایت از تولید بهترین های فیلمنامه های کوتاه داستانی ، مستند و انیمیشن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، این رویداد فرهنگی توسط گروه هنری پرستیژ به مدیریت ارسلان کرباسچیان با همکاری پلتفرم ودیو به مدیریت پویان صدقی با هدف حمایت از تولید فیلم کوتاه و استعدادهای درخشان در این زمینه برگزار می شود.

علاقه مندان میتوانند از 22 اسفند 1400 تا 22 فروردین 1401 با مراجعه به سایت ودیو برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت ثبت نام در این رویداد فرهنگی اقدام کنند.

دیدار مشاور صندوع اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی حسینی پور، مشاور صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن تبریک سال نو به اعضای خانواده مهرآوران، با اظهار تاسف از فقدان چهره های فرهنگی و هنری در ایام شیوع کرونا، از عزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده دو هنرمند تا انتشار داستان عکس

از دیدار مشاور صندوق اعتباری هنر با خانواده دو هنرمند تا انتشار داستان عکس