مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-13حوادث

مسافران قطار میانه به تهران در آبیک رها شده اند/ ریزش پل عامل توقف قطار است


ریزش پل موجب توقف قطار میانه به تهران شده و مسافران این قطار در این ایستگاه به حال خود رها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسافران قطار میانه به تهران هنوز به مقصد نرسیده اند که بنا به گفته مسافران زنجانی حاضر در قطار، از ساعت هفت سوار شده و در حال حاضر حدود 100 مسافر در آبیک به حال خود رها شده اند و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

در این رابطه منوچهر صفری طی گفت وگویی با خبرنگار فارس با اشاره به مشکل به وجود آمده برای قطار میانه به تهران اظهار کرد: مسافران قطار میانه به تهران در آبیک از قطار پیاده شده اند.

مدیرکل راه آهن شمال غرب ریزش پل را عامل توقف قطار زنجان به تهران در آبیک دانست و افزود: در مسیر این خط یک زیرگذر در بین کرج و کردان در حال احداث است به همین خاطر خط زوج برداشته شده و پل زیر خط فرد هم شب گذشته ریزش کرده که قول رفع مشکل تا ساعت 17 امروز داده شده است.

وی به هماهنگی انجام شده با راه آهن تهران برای انتقال مسافران اشاره و تصریح کرد: این اتفاقات جزو وقایع نادر محسوب می شود که اقدامات لازم برای ساماندهی مسافران باید انجام شود.

صفری تاکید کرد: هر چند این اتفاق در محدوده راه آهن شمال غربی روی نداده، ولی راه آهن زنجان هم تلاش خود را برای ساماندهی امور مسافران گرفتار شده در آبیک انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران قطار میانه به تهران در آبیک رها شده اند/ ریزش پل عامل توقف قطار است

مسافران قطار میانه به تهران در آبیک رها شده اند/ ریزش پل عامل توقف قطار است