مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-13ورزشي

پای ملی پوشان دوچرخه سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان


پارک کوهستانی قائمیه ظرفیت خوبی برای ایجاد پیست دوچرخه سواری دارد که می توان با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری این مهم را محقق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، نادر آخوندی، شهردار منطقه 13 اصفهان در دیدار با سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تشریح ظرفیت های بالقوه منطقه خاصه پارک کوهستانی قائمیه، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی در منطقه 13 و تحقق شعار این دوره مدیریت شهری مبنی بر اصفهان من، شهر زندگی ، ایجاد پیست دوچرخه سواری در پارک کوهستانی قائمیه مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پارک کوهستانی قائمیه ظرفیت خوبی برای ایجاد پیست دوچرخه سواری دارد که می توان با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری این مهم را محقق کرد؛ همچنین در این منطقه نقاط هدف و ظرفیت های محیطی دیگری نیز شناسایی شده است که می توان با همکاری مشترک با فدراسیون دوچرخه سواری از آنها برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان به بهترین نحو بهره برد؛ می توان از ظرفیت های بالقوه منطقه 13 شهرداری در راستای توسعه گردشگری و ورزشی استفاده کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این دیدار، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، رییس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان و رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری حضور داشتند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ملی پوشان دوچرخه سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان

پای ملی پوشان دوچرخه سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان