مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-13فرهنگي

مراسم اختتامیه دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار شد


مراسم اختتامیه دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت با معرفی 44 اثر برتر این دوره با حضور اساتید و داوران و برگزیدگان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- این سوگواره با هدف حفظ و پاسداشت از این میراث گرانقدر و به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.

در سوگواره عاشورایی عکس هیأت بیش از 4300 اثر به دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت رسیده بود که از این آثار 221 اثر به کتاب دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت راه یافتند.

در نهایت هیأت داوران پس از بررسی آثار 11 مجموعه عکس را در بخش مجموعه عکس دوربین دیجیتال از 9 هنرمند، 82 اثر را در بخش تک عکس دوربین دیجیتال از 35 هنرمند، 21 اثر را در بخش تک عکس تلفن همراه از 11 هنرمند، 13 اثر را در بخش جمع آوری عکس های قدیمی و کهن از 4 نفر، برای چاپ در کتاب دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت انتخاب کردند.

در سوگواره عاشورایی پوستر هیأت نیز در مجموع بیش از 700 اثر به دبیرخانه این دوره از سوگواره پوستر هیأت ارسال شد که در بخش پوستر اعلان هیأت 229 اثر، در بخش پوستر شیعی 270 اثر، در بخش حروف نگاری زیارت جامعه کبیره 123 اثر و در بخش تصویرسازی روضه های خانگی 85 اثر رتبه برتر را دریافت کردند.

هیأت داوران پس از بررسی آثار، 60 اثر در بخش پوستر اعلان هیأت، 10 اثر در بخش پوستر شیعی، 30 اثر در بخش حروف نگاری و 41 اثر را در بخش روضه خانگی برای چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار شد

مراسم اختتامیه دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار شد