مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-13حوادث

قاتل جوان سیستان و بلوچستانی پس از 6 سال فرار دستگیر شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل جوان 36 ساله دلگانی پس از 6 سال فرار خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در فروردین ماه سال 94 و در پی قتل مسلحانه جوانی 36 ساله دریکی از روستاهای شهرستان دلگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل که یکی از هم محلی های این جوان بود شناسایی و مشخص شد وی به دلیل اختلافات قبلی، با شلیک سلاح کلاش مقتول را درب منزلش به قتل رسانده و سپس از طریق مرزهای شرقی به کشور همسایه گریخته است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان که در صدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل به سرنخ هایی از تردد مجدد او در سطح این شهرستان دست یافته و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان دلگان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 6 سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم 39 ساله به این جنایت، تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل جوان سیستان و بلوچستانی پس از 6 سال فرار دستگیر شد

قاتل جوان سیستان و بلوچستانی پس از 6 سال فرار دستگیر شد