مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-13اقتصادي

تکمیل واحدهای اقدام ملی مسکن در اردبیل تا پایان سال 1402


محبوب حیدری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در قالب طرح جهش تولید و اقدام ملی، واحدهای مسکن در استان اردبیل احداث می شود که اولویت با تکمیل و واگذاری واحدهای طرح اقدام ملی است.

وی افزود: در قالب این طرح که زمین و منابع اعتباری آن تأمین شده بیش از 5 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث بوده که تا پایان سال 1402 این پروژه ها به سرانجام خواهد رسید.

احداث 5000 واحد اقدام ملی مسکن در استان اردبیل مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در قالب این طرح 1500 واحد در شهرهای مختلف استان و 3500 واحد نیز در شهر اردبیل در حال اجرا بوده که با تأمین زیرساخت ها و زمین رایگان به متقاضیان و با تلاش پیمانکاران، پروژه پیشرفت مناسبی را در مناطق مختلف دارد.

حیدری تصریح کرد: هر چند این پروژه با طرح جهش تولید مسکن تلفیق شده و پرداخت تسهیلات بانکی با رقم مناسب انجام می شود ولی سعی بر این است تا این طرح هر چه سریع تر به سرانجام رسیده و پرونده ساخت و تحویل واحدهای مسکونی به شکل کامل در طرح اقدام ملی مسکن تا 2 سال آینده به سرانجام برسد.

 آغاز طرح ملی جهش تولید مسکن از سال آینده وی در مورد آغاز طرح ملی جهش تولید مسکن نیز گفت: با برنامه ریزی هایی که امسال انجام شد از سال آینده سعی بر این است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واحدهای اقدام ملی مسکن در اردبیل تا پایان سال 1402

تکمیل واحدهای اقدام ملی مسکن در اردبیل تا پایان سال 1402