مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-13حوادث

افزایش 26 درصدی فوتی های تصادفات در سمنان/ 37 باند مواد مخدر منهدم شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 26 درصدی فوتی های تصادفات در این استان خبر داد و گفت: 37 باند مواد مخدر طی سال جاری در استان سمنان منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اشاره به آغاز طرح های نوروزی پلیس اظهار کرد: اقدامات لازم در این راستا انجام و ایستگاه های موقت پلیس در محورهای استان ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین تعاملات لازم با دستگاه های امدادی و عملیاتی برقرار شده است تا در خدمت مسافران نوروزی باشیم و این ایام را با کمترین مشکلات پشت سر بگذاریم.

کشف بیش از 7600 عدد مواد محترقه در سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تدابیر پلیس برای چهارشنبه آخر سال، بیان کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می شود و در این راستا بیش از هفت هزار و 600 عدد مواد محترقه در این استان کشف شد.

حسنی با اشاره به اقدامات پلیس در یک سال گذشته گفت: پلیس همیشه پرکار است و در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که اقدامات لازم برای برقراری نظم و امنیت در جامعه صورت گرفت و تا امروز توانستیم سربلند باشیم.

کشف 10 تن و 853 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان وی با بیان اینکه امنیت ضروری ترین نیاز مردم است، تصریح کرد: در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 26 درصدی فوتی های تصادفات در سمنان/ 37 باند مواد مخدر منهدم شد

افزایش 26 درصدی فوتی های تصادفات در سمنان/ 37 باند مواد مخدر منهدم شد