مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-13حوادث

کشف 5 تن و 240 کیلو مواد مخدر در همدان/ انهدام 52 باند سرقت


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف پنج تن و 240 کیلو مواد مخدر طی امسال خبر داد و گفت: همدان در اکثر شاخص ها جزو استان امن در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سردار سلمان امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه در همراهی نیروی انتظامی نسبت به پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی نتیجه بخش بوده و خوشبختانه همدان استان امن در کشور شناخته شده است.

وی با تاکید به اینکه امنیت حال حاضر استان خوشبختانه مطلوب است و این مهم ایجاد نمی شد مگر با همراهی و هماهنگی رسانه ها با نیروی انتظامی در آگاهی بخشی به اجتماع گفت: معقتدیم پیشگیری بهتر از درمان است و خوشبختانه در این حوزه با آموزش هایی که ارائه شده است شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان نقش رسانه ها را در کاهش آسیب های اجتماعی منجر به جرایم، مهم دانست و افزود: رسانه ها می توانند مسوولان را به خط کنند و مهارت های اجتماعی را آموزش دهند.

وی امیدآفرینی در جامعه را مهم برشمرد و با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و البته ضربات بسیاری هم خود خورده است گفت: امروزه رویکرد دشمن در حوزه فرهنگی است و با جنگ نرم به سراغ جوانان آمده که باید به ویژه در فضای مجازی هوشیار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تن و 240 کیلو مواد مخدر در همدان/ انهدام 52 باند سرقت

کشف 5 تن و 240 کیلو مواد مخدر در همدان/ انهدام 52 باند سرقت