مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-13اقتصادي

اشتغالزایی در مناطق محروم نیازمند حمایت دولت است


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به دشواری های عملی کردن مبحث اشتغالزایی خصوصا در مناطق کم برخوردار، تاکید کرد که اشتغالزایی در مناطق محروم نیازمند حمایت همه جانبه دولت است.

- اسماعیل قزل سفلی در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استانداری فارس ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت جذب تسهیلات تبصره 16 و فرصت های شغلی ایجاد شده در عرصه های اقتصاد مقاومتی، قطب های صنایع تبدیلی و مشاغل خرد و خانگی توسط جهادگران کارآفرین بیان کرد: اشتغال زایی در ادبیات اقتصادی کار سختی است حال اشتغال برای محرومین در مناطق کم برخوردار سختی مضاعفی دارد لذا نیازمند حمایت و تسریع در کارها هستیم تسهیل در صدور مجوزهای کارگاه ها خانگی را خواستاریم.

به نقل از بسیج سازندگی استان فارس، قزل سفلی، به مهمترین خدمات این نهاد در حوزه اشتغال و کار آفرینی پرداخت و افزود: بسیج سازندگی طبق رسالت انقلابی که دارد همواره به دنبال کمک به دولت ها بوده و بر اساس برنامه جامع محرومیت زدایی مردم پایه ای که طراحی کرده ایم در دو حوزه عمرانی و اقصاد و اشتغال با محوریت جهادگران عزیز در حال فعالیت است.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس ادامه داد: ورود به عرصه های اقتصادی مقاومتی، اجرای قطبپهای صنایع تبدیلی کوچک، راه اندازی مشاغل خرد و خانگی سه حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی در مناطق محروم نیازمند حمایت دولت است

اشتغالزایی در مناطق محروم نیازمند حمایت دولت است