مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-13سياسي

«نشان هیئت»درشیراز طراحی شد/ رونمایی در روزمیلاد حضرت علی اکبر(ع)


«نشان هیئت» در شیراز طراحی شد و به مناسبت روز میلاد جوان کربلایی امام حسین(ع) به هیئت های مذهبی شیراز و برخی شهرستان های فارس اهدا می شود.

- شیراز- نشان هیئت در شیراز طراحی شد و به مناسبت روز میلاد جوان کربلایی امام حسین(ع) به هیئت های مذهبی شیراز و برخی شهرستان های فارس اهدا می شود.

مسئول مجمع خانه طراحان انقلاب اسلامی استان فارس(بیت) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:دوشنبه 23 اسفندماه 1400 همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم رونمایی و اهداء نشان هیئات مذهبی شیراز و برخی شهرستان های فارس در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

سعید کریمی یادآور شد: این رویداد که ثمره کارگاه دو روزه طراحی نشان هیات است، به منظور کمک به زیباسازی فضای بصری هیئات های مذهبی منتخب و فعال شیراز توسط مجمع طراحان انقلاب فارس با همکاری حوزه هنری فارس برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در کارگاه نشان هیئات حدود 20هنرمند گرافیست گرد هم آمدند تا برای هیئات های مذهبی جوان و فعال، نشان طراحی کرده و به آن ها اهدا کنند.

خروجی این کارگاه که حاصل تلاش هنرمندان شیرازی است دوشنبه با حضور مدیران هیئات مذهبی و مسئولین فرهنگی فارس طی مراسمی به هیئات های منتخب اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان هیئت»درشیراز طراحی شد/ رونمایی در روزمیلاد حضرت علی اکبر(ع)

«نشان هیئت»درشیراز طراحی شد/ رونمایی در روزمیلاد حضرت علی اکبر(ع)