مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-13سياسي

عمل به مسئولیت اجتماعی راهی برای التیام آلام جامعه است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: هر جا زخمی و دردی وجود دارد مفهوم مسئولیت اجتماعی به عنوان مرهم و برون رفتی برای التیام آلام جامعه به ذهن متبادر می شود، - لازم است این مفاهیم خارج از هرگونه تعاریف قانونی برای ترویج فرهنگ صحیح محقق شود.

سهیلا محبی یکشنبه 22 اسفند در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اتاق بازرگانی فارس که با حضور اعضای آن و مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس برگزار شد، گفت: تکالیف و مسئولیت های اجتماعی از دیرباز در قالب امور خیر و بشردوستانه بدون چشمداشت و خارج از چارچوب و مقررات در ابعاد ملی و مذهبی وجود داشته است.

او افزود: با وجود آنکه تامین رفاه و تامین معیشت، عدالت اجتماعی و کاهش آسیبها بر عهده دولتها و حاکمیت است انسانها بواسطه نهاد پاک فطری خودشان وظایف و مسئولیتهایی را برای خودشان تعریف و تبیین می کنند که همان سرآغاز مسئولیت پذیری اجتماعی است، که لازم است در ابعاد و اشکال مختلف فردی، اخلاقی، بنگاهی مورد توجه خاص قرار گیرد.

محبی اظهار کرد: با تغییر نگرش ها به سمت توسعه و پایداری در آن کنش ها و فعالیت ها را اجتماع محور سیاستگذاری کنند که انتفاع آن به کل جامعه و انسان ها منعکس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به مسئولیت اجتماعی راهی برای التیام آلام جامعه است

عمل به مسئولیت اجتماعی راهی برای التیام آلام جامعه است