مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-13ورزشي

تلاش برای اخذ میزبانی در مسابقات پارااسکی


رییس انجمن پارااسکی پس از پایان سیزدهمین دوره بازی های پارالمپیک زمستانی در چین، گفت: بازی های پارالمپیک زمستانی دستاورد بزرگی در جهت توسعه اسکی و تجربه اندوزی برای ورزشکاران ایران داشت.

- عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، این دوره از بازی های زمستانی با حضور 350 ورزشکار از 49 کشور در چین برگزار شد که 4 ورزشکار ایران در رشته های صحرانوردی و اسنوبرد توانستند با رقابت برابر حریفان اروپایی خود حضور شایسته و آبرومندی داشته باشند و پرچم کشورمان را بین 49 کشور شرکت کننده به اهتزاز در آورند.

وی گفت: اسکی بازان ایران در حالی در این رویداد بزرگ حضور پیدا کردند که از کم ترین تجهیزات و امکانات در داخل کشور برخوردار بودند و حتی در چند سال گذشته به دلیل کرونا تنها شرایط حضور در یک تورنمنت برون مرزی را داشتند.

بنابراین نباید توقعه زیادی از ورزشکاران داشته باشیم.

شمشکی با اشاره به حمایت خوب فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک از اسکی بازان اعزامی به بازی های زمستانی، تصریح کرد: کمیته ملی پارالمپیک در این دوره نیز با نگاه حمایتی و توسعه رشته اسکی، ورزشکاران را عازم چین کرد که امیدوارم این حمایت ها همچنان تداوم داشته باشد تا با تجربه ای که ورزشکاران در این بازی ها کسب کردند، شاهد موفقیت های بهتر آنها در رویدادهای آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اخذ میزبانی در مسابقات پارااسکی

تلاش برای اخذ میزبانی در مسابقات پارااسکی