مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:032022-03-13اقتصادي

آمادگی کامل جایگاه های عرضه سوخت برای نوروز


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت در جایگاه ها به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد.

- حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت در جایگاه ها به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مجازی عرضه بنزین و نفتگاز و مصرف کنندگان عمده و جزء در همه روزها از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است؛ اما در ایام تعطیلات نوروزی که ترددها افزایش یافته و هموطنان به مسافرت می روند، شرکت اهتمام ویژه ای داشته و منطقه زنجان از آمادگی کامل در جهت عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعه کنندگان برخوردار است.

وی افزود: همه 100 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و CNG استان آماده تامین، ذخیره و عرضه سوخت بوده و تاکید بر ارائه امکانات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با انتشار ویروس کرونا به صورت 24 ساعته به مشتریان، مسافران و مراجعه کنندگان ارائه خدمات خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، در قالب گروه های گلگشت نوروزی، از 23 اسفند تا 15 فروردین در سطح استان فعالیت کرده و با اعزام کارشناسان به نواحی و جایگاه های عرضه سوخت منطقه نسبت به کنترل و پیگیری رفع موارد احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل جایگاه های عرضه سوخت برای نوروز

آمادگی کامل جایگاه های عرضه سوخت برای نوروز