مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-13سياسي

اعتراض شدید شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات


شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دخالت نمایندگان استان در انتصابات به شدت انتقاد و اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت و اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در 19 اسفند 1400 بیانیه شماره یک خود را صادر کرد.

در متن این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج ارسال شده چنین آمده است: قدرت ملی که می گوییم یک امر مرکب است، یک مجموعه است، یک مجموعه به هم پیوسته است، قدرت ملی را در یک نقطه خاصی، در یک جریان و حرکت خاصی نباید دید بلکه، یک امری است که مجموعه ای از عناصر وجود دارد که اگر اینها جمع شد قدرت ملی به وجود می آید.

(فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار) در ادامه این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری در این دیدار با تأکید بر اهمیت قدرت ملی - قوت ملی، به مولفه ها و شرایط لازم برای دستیابی به این مهم پرداختند و با برشمردن مواردی از این امر تحقق قدرت ملی را در عمل به شرح وظایف دستگاه ها مبتنی بر قانون اساسی معرفی فرمودند.

در متن این بیانیه آمده است: معظم له به وضوح ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه دستگاه های کشور در استحکام نظام، شرط کارآمدی را در عمل بر اساس شرح وظایف قانونی معرفی نموده و با ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات

اعتراض شدید شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات