مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-13اقتصادي

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد


زغال سازی شغلی است که شما را رو سفید می ­کند و بعد از مدتی اعتبار، پول و هر چیزی که بخواهید را برای­تان به ارمغان می­ آورد، در این گزارش می­خواهیم کار پر در آمدی را به شما معرفی کنیم که اصلا این میزان سود ماهیانه به قیافه­ اش نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، امین زهدی یکی از کارآفرینان روستای ضیابر شهرستان صومعه سرا است، او زغال فروشی را یک شغل بسیار پردرآمد و پرسود برای افرادی می داند که به دنبال اشتغال و کسب روزی می گردند.

به گفته این کارآفرین، این کسب وکار با منابعی در دسترس و تجهیزاتی کم هزینه می تواند ماهیانه بیشتر از 15 میلیون  تومان سود خالص عایدی به همراه داشته باشد به همین خاطر توصیه می شود با دیدن شکل و شمایل زغال سازی زود قضاوت نکرده و اگر به دنبال یک کار پردرآمد می­ گردید حتماً داشتن یک کارگاه تولید زغال را امتحان کنید.

زغال فروشی، یک شغل پردرآمد زهدی کارآفرین کارگاه خانگی تولید زغال این طور برای خبرنگار فارس تشریح می کند که سال ها پیش با شغل رانندگی امرار معاش می کرده تا آن­که با توجه به توانمندی که در حوزه تولید زغال داشته به فکر کسب وکاری توسعه محور هم برای خود وهم خانواده خود باشد.

این روزها زغال های کارگاه آقای زهدی، برند خاص خودش که امین نام دارد و فوت وفنی خاصی برای خودش در نظر گرفته و به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد