مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-13سياسي

دغدغه مردم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت است


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دغدغه مردم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت است که باید فرصت بروز رفتار هنجارشکنانه از این افراد گرفته شود.

- ، احمدرضا بهرامی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مقامات قضایی چهارمحال و بختیاری با فرماندهان نیروی انتظامی در راستای تعیین ساز و کار جلب ویژه مجرمان خطرناک و اراذل و اوباش، ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در جامعه و همچنین تعامل با دادگستری به منظور اجرای احکام قضایی، اظهار کرد: بخش مهمی از تلاش های مشترک نیروی انتظامی و دادگستری در اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی متبلور است.

وی عنوان کرد: اگر این احکام به صورت ناقص و یا نادرست اجرا گردد اقدامات و عملکرد این دو مجموعه برای اجرای عدالت و قانون نزد مردم کم رنگ خواهد شد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه های مهم مردم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت است و در این راستا مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید ضمن شناسایی و کنترل مستمر این افراد فرصت هر گونه عرض اندام و بروز رفتارهای هنجارشکنانه را از آن ها بگیرند.

بهرامی ادامه داد: ممکن است برای انجام این مهم جوسازی هایی نیز صورت گیرد و ما متهم به زیر پا گذاشتن حقوق شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مردم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت است

دغدغه مردم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت است