مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-13سياسي

دیوان محاسبات کشور: صنایع آب بر بیشترین مصرف آب را به خود اختصاص می دهند


راه اندازی صنایع آب بر که اغلب در حوزه فلزات و معادن است، بیشترین مصرف آب را در پی دارد می تواند نابودی منابع آبی را در پی داشته و خشکسالی را تسریع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ششمین نشست شورای راهبردی دستگاه های نظارتی به ریاست مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور و با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاونین وی، مقامات دیوان محاسبات و نمایندگان دستگاه های نظارتی به میزبانی دیوان محاسبات برگزار شد.

در این نشست، شاخص های محیط زیست در زمینه هوا، آب، خاک، فرونشست، پسماند، تنوع زیستی، ارزیابی زیست محیطی در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، ارزش گذاری منابع طبیعی و زیست محیطی، چالش ها و انحرافات و همچنین مهمترین گزارشات تهیه شده در حوزه حسابرسی زیست محیطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوعاتی از قبیل وضعیت ایران در رتبه بندی شاخص عملکرد محیط زیست، سرانه مصرف انرژی و مقایسه آن با دیگر کشورها، عدم انجام احکام پیش بینی شده در قانون هوای پاک مانند عدم تدوین و تصویب استاندارد ملی سوخت، عدم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط وزارت کشور، عدم اجرای طرح کهاب در جایگاه ها و انبارهای سوخت، توزیع نشدن سوخت استاندارد، تامین نشدن حداقل 30 درصد افزایش سالانه ظرفیت مورد نیاز برق کشور از انرژی های پاک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات کشور: صنایع آب بر بیشترین مصرف آب را به خود اختصاص می دهند

دیوان محاسبات کشور: صنایع آب بر بیشترین مصرف آب را به خود اختصاص می دهند