مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-13اجتماعي

قرضی که نمی توان پرداختش کرد!


عضو انجمن روانشناسی اجتماعی ایران گفت: خشم منفعل و فعال یک مکانیزم دفاعی در افرادی است که در کودکی توسط والدین سرکوب شده اند، نباید کودکی یک کودک را از او قرض بگیریم، - زیرا نمی توان این قرض را پرداخت کرد.

مژده ارشادی در گفت ‍وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه تولید نسل و تربیت فرزند از کارکردهای مهم و جهانی خانواده است، اظهار کرد: بحث تربیت فرزند در تمامی متون ادبی، دینی، اجتماعی، روانشناسی و .

مطرح شده، کلمه تربیت از کلمه رب به معنای پرورش گرفته شده است.

این روانشناس خانواده با اشاره به مقوله آموزش و پرورش، افزود: از این دو مقوله در همه جا یاد می شود، مسئله آموزش یک فرآیند رسمی و پرورش غیررسمی است، افراد همواره در حال رشد و توسعه مهارتی هستند، پرورش نوعی رشد عرضی در راستای رشد طولی است.

وی بیان کرد: طبق نظریه روانشناسی فردی که مورد پرورش قرار می گیرد باید به جایی برسد که استعدادهای او شکوفا شود، برخی معتقدند که کودک در زمان تولد مانند یک لوح پاک است و هیچ موضوعی به صورت وراثتی در او وجود ندارد و با آموزش و پرورش این لوح سفید به مرور شکل می گیرد.

ارشادی با تاکید بر اینکه برخی دیگر معتقدند که بچه یک بزرگسال کوچک است، عنوان کرد: این یعنی کودک دارای توانمندی ها و ویژگی هایی است که نمی توانیم خیلی در آن ها تغییر ایجاد کنیم، در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرضی که نمی توان پرداختش کرد!

قرضی که نمی توان پرداختش کرد!