مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-13سياسي

روایت دیدار صمیمی با خانواده هایی که روشنی شهر از چراغ آ نها است


من نمی دانم چطور از حال و هوا و تاثیری که در دیدار با خانواده شهدا در من ایجاد می کند صحبت کنم، اما به نظر می رسد مسوولان ما بد نیست هر از گاهی دیداری با این خانواده ها داشته باشند که بدون شک انگیزه و شوق خدمت به مردم را در آنها بیشتر می کند موضوعی که در شرایط امروز نیازمند هستیم.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، تلفنم زنگ می خورد ساعت 2 بعد از ظهر است حاج آقا دریکوند از من برای دیدار با دو خانواده شهید دعوت می کند بدون هیچ تامل و تعللی می پذیرم.

ابتدا به دیدار خانواده شهید نصرت الله موسوی که سال 88 بر اثر درگیری با گروه پژواک به شهادت رسیده است، می رویم، خانواده این شهید در شهرک حکمت ساکن است.

پس از آن به منزل پدر دو شهید سبزخدا و علی میرزا سلامت می رویم که در محله ماسور سکونت دارد، پدری که بیش از 90 سال سن دارد و به علت کهولت سن در بستر بیماری است اما معنویت و نوری در چهره اش هویدا است، منش و مهمان نوازی این مرد که دو دسته گل خود را تقدیم کرده و بدون هیچ ادعایی با خوشرویی با مهمانان روبرو می شود حس خوبی در من ایجاد می کند.

من نمی دانم چطور از حال و هوا و تاثیری که در دیدار با خانواده شهدا در من ایجاد می کند صحبت کنم، اما به نظر می رسد مسوولان ما بد نیست هر از گاهی دیداری با این خانواده ها داشته باشند که بدون شک انگیزه و شوق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دیدار صمیمی با خانواده هایی که روشنی شهر از چراغ آ نها است

روایت دیدار صمیمی با خانواده هایی که روشنی شهر از چراغ آ نها است