مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-13دانش

همایش«بازآفرینی الگوی کسب و کار از منظر نهج البلاغه» برگزار می شود


نخستین همایش«بازآفرینی الگوی تفکر سیستماتیک در حوزه کسب و کار از منظر نهج البلاغه» در موسسه آموزش عالی کار خرم دره برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه کمیته علمی همایش بازآفرینی الگوی تفکر سیستماتیک در حوزه کسب و کار از منظر نهج البلاغه در موسسه آموزش عالی کار خرم دره برگزار شد.

این جلسه با حضور محمد باقر عبداللهی، ریاست دانشگاه کار خرمدره و گنجی معاونت علمی این دانشگاه، بابایی دبیرخانه کارگر شهرستان های خرم دره و ابهر و سید قاسم موسوی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در منطقه، برای بررسی و تعیین محورهای فراخوان همایش که در آبان 1401 برگزار خواهد شد، تشکیل شد.

محمدباقر عبداللهی، رییس موسسه آموزش عالی کار خرمدره ضمن اشاره به این موضوع که بسیاری از پژوهش های صورت گرفته در حوزه مدیریت به اهمیت قابلیت تفکر استراتژیک برای مدیران در حوزه کسب و کار اظهار داشت: موضوعی که کمترین توجه به آن شده، حلقه ارتباطی تفکر استراتژیک و ارزش هاست، حلقه ای که ارزش های اخلاقی را با منطق تجاری پیوند می دهد.

عبداللهی در ادامه به تببین رویکرد دین محورانه در حوزه کسب و کار پرداخت و افزود: در مدل مطرح شده در نهج البلاغه، رویکرد حضرت علی(ع) مبتنی بر رویکردی متعالی به کسب و کار، افزون بر نگرش مادی، نگرشی الهی نیز به کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش«بازآفرینی الگوی کسب و کار از منظر نهج البلاغه» برگزار می شود

همایش«بازآفرینی الگوی کسب و کار از منظر نهج البلاغه» برگزار می شود