مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-13اجتماعي

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه 1401 در استان برگزار خواهد شد.

- علیرضا سیاهپور یکشنبه 22 اسفند در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تأمین آرامش برای مسافرین و برقراری ایمنی در سفرهای جاده ای، گفت: در راستای مدیریت سفرهای نوروزی، یکی از برنامه های مؤثر مورد نظر برای کاهش تصادفات جاده ای، تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک در هنگام سفرها است.

او افزود: برای دستیابی به این هدف مهم بر اساس برنامه های کلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، 25 پایگاه فرهنگی و آموزشی در شبکه راه های شریانی کشور در نوروز امسال میزبان مسافرین خواهند بود تا در قالب پویش همراهان سفر ایمن ضمن آموزش های ترافیکی لازم به خانواده ها، نشاطی همگانی با اجرای برنامه هایی متنوع در زمینه های مختلف هنری برای کاربران جاده ای به ارمغان آورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خاطرنشان کرد: در فارس مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی سعادتشهر واقع در محور شریانی اصفهان - شیراز میزبان اجرای این طرح خواهد بود که مسافرین نوروزی می توانند در بازه زمانی یاد شده از این پویش سراسری بهره لازم را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در فارس

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در فارس