مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-13سياسي

مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می شود


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس از احصای مسائل و مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان و برنامه ریزی برای رفع آنها خبر داد و گفت: چالش ها و مشکلات شهرک های صنعتی استان اولویت بندی و در قالب برنامه رفع خواهد شد.

- سید مصطفی هاشمی یکشنبه 22 اسفند در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرامه که با همراهی فرماندار آن شهرستان انجام شد، گفت: توجه به رفع مشکلات شهرک های صنعتی مناطق کم برخوردار استان با هدف بستر سازی و ظرفیت سازی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه های ویژه این شرکت است که با همکاری فرمانداری های سراسر استان و نیز همراهی دستگاه های اجرایی خدمات رسان، می توانیم به نتیجه برسانیم.

او با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از شهرک های صنعتی نیز با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت زیرساخت ها و دیدار چهره به چهره با صنعتگران به منظور بررسی میدانی و عملیاتی مشکلات بصورت مستمر در برنامه کاری قرار دارد، عنوان کرد: برای رفع مشکلات بر اساس برنامه زمان بندی اقدام می کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرامه با توجه به افق توسعه شهرستان، توسعه و تکمیل راه های مواصلاتی، استقرار صنایع بزرگ نظیر سیمان و فولاد و فاصله نزدیک با مرکز استان، از آینده مناسب و توجیه فنی و اقتصادی مناسبی برخوردار است گفت: هم اینک حدود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می شود

مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می شود