مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-13ورزشي

جشن درخت دوستی در یزد برگزار شد


مراسم جشن درخت دوستی همزمان با آخرین روز هفته درختکاری با حضور جمعی از کودکان به همراه پدربزرگان و مادربزرگانشان در بوستان شهدای یزد برگزار شد.

- در این مراسم که به عنوان جشن درختکاری ویژه پدربزرگان و مادربزرگان و نوه هایشان برگزار شد، هر یک از پدربزرگ و مادربزرگ ها با غرس یک اصله نهال، این نهال را به نوه خود هدیه می دادند.

به هر یک از کودکان در این مراسم یک مرامنامه تحویل داده می شد که در قالب آن کودکان متعهد می شدند که علاوه بر بازدید در زمان های مشخص از این درخت، در نگهداری از محیط زیست و فرهنگ درختکاری توجه ویژه داشته باشند.

ضرورت جلب مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست حجت الاسلام مجتبی صداقت رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این جشن با بیان اینکه توجه به درختکاری و حفاظت از محیط زیست به هفته درختکاری خلاصه نشود، بر ضرورت جلب مشارک عمومی مردم در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

وی گفت: امروز از بالغ بر 100 دانش آموز دعوت شده که با پدربزرگان، مادربزرگان خود در این مراسم شرکت کرده و یک نهال را با همدیگر بکارند.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که در این مراسم وجود دارد این است که در درجه نخست اهمیت بحث درختکاری به عنوان ریه شهر و عامل اساسی در پاکسازی هوای شهر است و به ویژه این موضوع در شهر میراث جهانی یزد که یک شهر صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن درخت دوستی در یزد برگزار شد

جشن درخت دوستی در یزد برگزار شد