مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-13فرهنگي

«تاکسی خنده» در مسیر نوروز گلستان/ دست پر صدا و سیما در آغاز 1401


مدیرکل صدا و سیمای گلستان با تشریح برنامه های مختلف این مرکز برای نوروز 1401، از تولید سریال طنز «تاکسی خنده» و پخش در ایام نوروزی پیش رو از تلویزیون مرکز گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد منتظر حجت صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نوروزی صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: پخش روزانه فیلم سینمایی و دو سریال نوروزی تلویزیونی از تولیدات مرکز گلستان در کنار مستندهای نوروزی و ده ها سرود و کلیپ بهاری دیگر ارمغان شبکه گلستان در نوروز باستانی 1401 است.

وی با اشاره به اینکه سریال ها در ایام تعطیلات نوروز یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های مردم کشورمان محسوب می شوند، افزود: از چندین ماه قبل گروه های فیلمبرداری متعددی شروع به تولید سریال های نوروز 1401 کردند و در ایام نوروز سریال طنز تاکسی خنده ، سریال 13 قسمتی توریست و یک فیلم بلند داستانی طنز با موضوعات اجتماعی با درون مایه ای شاد و مفرح با عنوان پس کی بریم خواستگاری را از شبکه استانی گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان تاکید کرد: سیمای گلستان با مستند 13 قسمتی کوله گرد ، نسیم بهاری از ساعات پایانی سال1400 به مدت 300 دقیقه، با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ارتباط با گزارشگران آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاکسی خنده» در مسیر نوروز گلستان/ دست پر صدا و سیما در آغاز 1401

«تاکسی خنده» در مسیر نوروز گلستان/ دست پر صدا و سیما در آغاز 1401