مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-13سياسي

دستور اژه ای برای تکمیل و آغاز به کار «سامانه جامع فهرست محکومان متواری»


برای عملیاتی سازی راهکار های «جلب محکومان متواری» در بسیاری از موارد نیاز به وضع یا اصلاح قانون نداریم و با بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود می توانیم امر مزبور را پیش ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل مرکز رسانه قوه قضاییه، یازدهمین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای برگزار شد.

بررسی راهکار های جلب محکومان متواری نخستین دستور یازدهمین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان این نشست با اشاره به سند تحول قوه قضاییه که تاکید دارد محکوم له (کسی که حکم به نفع او صادر شده) در کمترین زمان ممکن به محکوم به (آنچه در مورد آن حکم صادر شده) دستیابی حداکثری پیدا کند، یکی از دلایل عدم اجرای به موقع برخی احکام قضایی را متواری بودن فرد محکوم دانست و بر اجرای راهکار هایی برای رفع این مسئله تاکید کرد.

رییس قوه قضاییه در همین راستا ضمن تاکید بر اینکه برای عملیاتی سازی راهکار های جلب محکومان متواری در کوتاه ترین زمان ممکن در بسیاری از موارد نیاز به وضع یا اصلاح قانون نداریم و با بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود می توانیم امر مزبور را پیش ببریم، اظهار کرد: بسیاری از دستگاه ها برای احراز صلاحیت و اعتبارسنجی مراجعه کنندگان دارای مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای برای تکمیل و آغاز به کار «سامانه جامع فهرست محکومان متواری»

دستور اژه ای برای تکمیل و آغاز به کار «سامانه جامع فهرست محکومان متواری»