مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-13اقتصادي

اجرای پروژه آبخوان داری برای بهبود حال دشت های سراب نیلوفر کرمانشاه


معاون آبخیزداری و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از اجرای یک پروژه خاص آبخوان داری در سراب نیلوفر کرمانشاه برای بهبود حال دشت های اطراف این سراب خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آبخیزداری و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از اجرای یک پروژه خاص آبخوان داری در سراب نیلوفر کرمانشاه برای بهبود حال دشت های اطراف این سراب خبر داد.

غلامرضا چامه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای پروژه بازچرخانی آب چشمه سراب نیلوفر در دشت های اطراف از طریق کانال ها و زه کش های قدیمی با همکاری شرکت آب منطقه ای، اظهار کرد: در این طرح با استفاده از کانالها و زه کش های قدیمی که زمانی از آنها برای کشیدن آب مازاد دشت های اطراف استفاده می شد، در جهت تغذیه آبخوان ها استفاده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به افت سطح سفره های آب زیرزمینی، با استفاده از این کانال ها و زهکش های قدیمی در فصول سرد سال با بازچرخانی آب چشمه سراب نیلوفر به تغذیه آبخوان ها کمک خواهد شد.

معاون آبخیزداری و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در کنار استفاده از کانال ها و زهکش های قدیمی، از چاه های جذبی با تعبیه پشته هایی برای تغذیه آبخوان ها استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آبخوان داری برای بهبود حال دشت های سراب نیلوفر کرمانشاه

اجرای پروژه آبخوان داری برای بهبود حال دشت های سراب نیلوفر کرمانشاه