مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-13اقتصادي

اختصاص دو میلیارد یورو به یارانه سوخت در فرانسه


نخست وزیر فرانسه در مصاحبه ای اعلام کرد دولت این کشور 15 سنت یورو تخفیف در هر لیتر برای قیمت بنزین و دیزل فراهم می کند تا به مصرف کنندگان عادی و کسب و کارها در برابر افزایش هزینه های سوخت کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژان کستکس به روزنامه لوپاریسین گفت: این اقدام به مدت چهار ماه از اول آوریل اجرا می شود و برای دولت حدود دو میلیارد یورو هزینه خواهد داشت.

این اقدام به همه کسانی که بنزین می خرند به خصوص خانوارها و شرکتها، رانندگان تاکسی، کامیون داران و ماهیگیران کمک خواهد کرد.

این خبر چهار هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اعلام شده و به بیش از 20 میلیارد یورو کاهش مالیات و یارانه که در ماه های اخیر از سوی دولت فرانسوی برای محدود کردن هزینه های برق و گاز مصرف کنندگان اعلام شده است، اضافه می شود.

فرانسه و کشورهای اروپایی دیگر تلاش می کنند از مصرف کنندگان و کسب و کارها در برابر افزایش بی سابقه قیمتهای انرژی که پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین افزایش بیشتری پیدا کرد، محافظت کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، نخست وزیر فرانسه اعلام کرد توزیع کنندگان بنزین و دیزل این تخفیف موقتی را در جایگاه های سوخت اعمال می کنند و هزینه مذکور از سوی دولت جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دو میلیارد یورو به یارانه سوخت در فرانسه

اختصاص دو میلیارد یورو به یارانه سوخت در فرانسه