مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-13سياسي

غرس 100 اصله نهال در دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور خانواده شهدا


100 اصله نهال در دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور خانواده شهدا غرس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با حضور خانواده معظم شهدا، مدیر عامل سازمان بازنشستگی و مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار و 100 اصله نهال به یاد شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس غرس شد.

جواد مالکی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در آموزه های اسلامی به حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز و کاشت درخت تاکید فراوان شده است به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت درختکاری، نگهداشت و حفظ درختان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از دارایی های ارزشمند کلانشهر تهران است و گفت: این مجموعه با داشتن فضای سبز زیبا، محیطی امن را برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران شهری و پایتخت نشینان فراهم کرده است که مسئولان مجموعه باید در زمینه حفظ و نگهداری آن اهتمام لازم را به عمل آوردند.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هم زمانی برگزاری آیین هفته درختکاری با تقارن بهار انتظار و طبیعت و همچنین حضور خانواده معظم شهدا در این مراسم را مایه خیر و برکت دانست و از پدران و مادران شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 100 اصله نهال در دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور خانواده شهدا

غرس 100 اصله نهال در دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور خانواده شهدا