مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-13فرهنگي

نقد و بررسی «دشت خاموش» با حضور احمد بهرامی در آمریکا


جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی 14 مارس (23 اسفندماه) در شهر لس آنجلس با حضور کارگردان برگزار می شود.

- جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی 14 مارس (23 اسفندماه) در شهر لس آنجلس با حضور کارگردان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری در جدیدترین حضور بین المللی خود 14 مارس (23 اسفند ماه) در شهر لس آنجلس به نمایش درمی آید و با حضور کارگردان نقد و بررسی می شود.

احمد بهرامی برای حضور در رویدادی سه هفته ای از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به آمریکا دعوت شده است.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) که مراسم سالانه جوایز سینمایی گلدن گلوب را برگزار می کند با همکاری شرکت فیلم ایندیپندنت، جشنواره ونیز، ساندنس و چند جشنواره معتبر دیگر فرصتی مغتنم را برای فیلمسازان برنده جوایز این جشنواره ها در نظر گرفته است.

براین اساس ارتقای مهارت های فیلمسازی، حضور در نمایش ها و رویدادهای آموزشی، سفرهای میدانی و دیدار و جلسه با تهیه کنندگان و سازندگان فیلم های مطرح سینما جزو برنامه سه هفته ای در لس آنجلس به میزبانی فیلم ایندیپندنت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی «دشت خاموش» با حضور احمد بهرامی در آمریکا

نقد و بررسی «دشت خاموش» با حضور احمد بهرامی در آمریکا