مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-13اقتصادي

تشکیل بانک ایده در جهت توسعه کارآفرینی


مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه ریزی برای ایجاد سه بانک سرمایه گذاری، ایده پردازی و متخصصان اشتغال برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور خبر داد و گفت: - این سه بانک را پشتوانه هیئت وزیران  در حمایت از کارآفرینان قرار می دهیم.

علی زند وکیلی در اولین سفر استانی خود به مازندران در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و اعضای انجمن صنفی مراکز مشاوره کارآفرینی و رییس و دبیر کانون کارآفرینان مازندران با اشاره به اینکه کارآفرینی کار دلی و برای توسعه اقتصاد کشور است، گفت: باید موازی کاری ها را برای رفع چالش های مختلف این حوزهکنار بگذاریم.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت این حوزه تأکید کرد و گفت: کارآفرینی کار دلی است نمی توان به بخش نامه و آیین نامه اکتفا کرد.

زند وکیلی رتبه بندی مراکز مشاوره و کارآفرینی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم ایده پردازان و کارآفرینان را دورهم جمع کرده تا در راه رسیدن به توسعه کشور، با هم فکری و هم دلی گام های مؤثری بردارند.

وی از برنامه ریزی برای ایجاد سه بانک سرمایه گذاری، ایده پردازی و متخصصان اشتغال برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور خبر داد و گفت: این سه بانک را پشتوانه هیئت وزیران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک ایده در جهت توسعه کارآفرینی

تشکیل بانک ایده در جهت توسعه کارآفرینی