مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-13اجتماعي

استاندارد توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی رعایت شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در همه شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل استاندارد 10 درصد توسعه فضای سبز و کاشت نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی مراعات شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در همه شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل استاندارد 10 درصد توسعه فضای سبز و کاشت نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی مراعات شده است.

حسن قاسم پور 22 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر مبنای قانون هوای پاک که به استان ها ابلاغ شده، ضروری است تا توسعه فضای سبز و نهالکاری در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد که این امر در شهرک ها و نواحی صنعتی جز الزامات و ضرورت های کار است.

وی تصریح کرد: حداقل 10 درصد فضای کارخانجات و واحدهای تولیدی باید به این امر اختصاص پیدا کند که در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا با رعایت 10 درصد توسعه فضای سبز و کاشت نهال، صدور پروانه واحدهای صنعتی انجام شود تا آلودگی کمتری را در این مناطق شاهد باشیم.

قاسم پور افزود: در کنار این امر ضروری است تا در واحدهای صنعتی و تولیدی با نظارت و پایش دقیق مدیریت پسماند و دفع فاضلاب به شکل اصولی انجام شود تا خطری متوجه سلامت گروه های مختلف جامعه به ویژه صنعتگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی رعایت شده است

استاندارد توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی رعایت شده است