مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-13بين الملل

تشدید تحرکات بین المللی برای حل بحران لیبی/دیدار احتمالی پاشاغا و الدبیبه در ترکیه


نخست وزیر مکلف لیبی در آستانه دیدار احتمالی امروزش با نخست وزیر دولت موقت لیبی در ترکیه گفت که برای تحویل اختیارات و قدرت مذاکره نمی کند.

- نخست وزیر مکلف لیبی در آستانه دیدار احتمالی امروزش با نخست وزیر دولت موقت لیبی در ترکیه گفت که برای تحویل اختیارات و قدرت مذاکره نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العین، دولت مکلف لیبی در بیانیه ای درباره مذاکره برای انتقال مسئولیت هایش اعلام کرد: این مساله حاکمیتی است و مربوط به مرجع قانونگذار یعنی پارلمان و با توافق با کابینه است.

همزمان برخی منابع اعلام کردند قرار است فتحی پاشاغا، نخست وزیر مکلف لیبی و عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی این کشور امروز (یکشنبه) در شهر آنتالیای ترکیه دیداری از پیش اعلام نشده داشته باشند.

استفانی ویلیامز، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل درباره لیبی روز جمعه اعلام کرد، پاشاغا و الدبیبه برای بررسی امتیازدهی های خود در پست نخست وزیری احتمالا با یکدیگر دیدار می کنند.

ریچارد نورلاند، سفیر آمریکا در لیبی نیز با انتشار توییتی ضمن تایید این دیدار نوشت، دو طرف در مسیر مذاکره گام برخواهند داشت و از قدرت نظامی دوری خواهند کرد.

کابینه پاشاغا در بیانیه ای با اشاره به تلاش های بین المللی صورت گرفته تاکید کرد: با توجه به لزوم احترام به حاکمیت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تحرکات بین المللی برای حل بحران لیبی/دیدار احتمالی پاشاغا و الدبیبه در ترکیه

تشدید تحرکات بین المللی برای حل بحران لیبی/دیدار احتمالی پاشاغا و الدبیبه در ترکیه