مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-13سياسي

بزرگترین جشن بین المللی نوروز در سنندج برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: نوروز در بین مردم کردستان و ایران جایگاه ویژه و والایی دارد و به دلیل رویدادهای فرهنگی تاریخی جشن های نوروزی را برکزار می کنیم.

شهردار سنندج تصریح کرد: سنندج با حمایت شورا و تلاش مجموعه شهرداری به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی شد و شهرداری در راستای شهر خلاق برنامه های تقویتی دارد و شورای شهر و استاندار نیز به این موضوع تاکید کرده اند.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی هایی که در یونسکو و تهران برگزار شد، تصمیم بر این شد که توجه ویژه ای در بحث رویدادهای فرهنگی و خاصتا گردشگری و جشن های نوروزی به منطقه غرب کشور شود.

به گفته رشیدی، فردا دوشنبه مراسمی در باغ هنر عباس آباد تهران با حضور 300 نفر از دف نوازان استان کردستان و سخنرانی استاندار برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهرداری با همکاری آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، حوزه هنری، سپاه، انتظامی و دستگاه های دیگری جشن های نوروزی را برگزار خواهد کرد.

شهردار سنندج ادامه داد: در مراسم جهانی نوروز امسال در سنندج جدای از دبیرکل یونسکو در ایران، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، مهمانانی از 15 کشور جهان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین جشن بین المللی نوروز در سنندج برگزار می شود

بزرگترین جشن بین المللی نوروز در سنندج برگزار می شود