مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-13سياسي

«سردار شهید صنعتکار» به عنوان شهید شاخص راهیان نور 1401 اعلام شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: سردار شهید حاج حسین صنعتکار، جانشین و فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 8 نجف اشرف به عنوان شهید شاخص حماسه راهیان نور سال 1401 معرفی شد.

- کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس کاشان با اشاره به ایام راهیان نور و حضور گسترده زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: روز گذشته در آیینی با حضور مسؤولان بسیج مستضعفین و ستادمرکز راهیان نور شهدای شاخص حماسه راهیان نور سال 1401 معرفی شدند.

وی افزود: در این آیین شهیدان حسین صنعتکار، سید مصطفی ادب دوست، عباس پورش همدانی، قاسم حمید، حسین بدرالدین الحوثی، شاهرخ ضرغام و شهیده فاطمه اسدی به عنوان شهدای شاخص سال 1401 معرفی و از پوستر آن رونمایی شد.

اکبری تصریح کرد: در میان شهدای شاخص حماسه راهیان نور سال 1401 نام سردار شهید حاج حسین صنعتکار، جانشین لشکر و فرمانده اطلاعات و عملیات  لشکر 8 نجف اشرف که از فرماندهان دلیر دارالمومنین کاشان است، به چشم می خورد که مایه افتخار این شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سردار روحانی شهید حاج حسین صنعتکار در دوران دفاع مقدس فرمانده اطلاعات و عملیات و قائم مقام لشکر 8 زرهی نجف اشرف بود و در 25 مرداد 1365 بر اثر اصابت ترکش مین در منطقه باختران به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار شهید صنعتکار» به عنوان شهید شاخص راهیان نور 1401 اعلام شد

«سردار شهید صنعتکار» به عنوان شهید شاخص راهیان نور 1401 اعلام شد