مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-13اقتصادي

«همراهان سفر ایمن» در استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: پویش «همراهان سفر ایمن» در استان همزمان با پیک سفرهای نوروزی و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای هموطنان اجرا می شود.

- ، احسان منصور کیایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه همراهان سفر ایمن در استان سمنان اجرا می شود، ابراز کرد: این طرح مدت 20 روز از 25 اسفندماه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پویش با محوریت استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمانی و فرا سازمانی در کاهش تصادفات جاده ای اجرا می شود، بیان کرد: محل اجرای این طرح مجتمع خدماتی رفاهی منتظر قائم (عج) واقع در محور پرتردد تهران گرمسار انتخاب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در اینگونه محورها، از مهم ترین اهداف این طرح است.

منصور کیایی با بیان اینکه در این طرح همچنین از ظرفیت های بومی استان مانند موسیقی بومی، مسابقه، نمایش خیابانی، ایستگاه نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی و… استفاده شده است، گفت: ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر، توقف در هنگام خواب آلود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همراهان سفر ایمن» در استان سمنان اجرا می شود

«همراهان سفر ایمن» در استان سمنان اجرا می شود