مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-13سياسي

آمادگی ابرکوه برای ورود به نو سده


رییس میراث فرهنگی ابرکوه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اتصال مجدد ابرکوه به جریان گردشگری پس از دو سال وقفه ی ناشی از شیوع کرونا، گفت: - شرایط پذیرش گردشگر، استراتژی و فضاهای گردشگری به علت شیوع کرونا تغییر کرده و واحدهای گردشگری باید خود را با شرایط جدید وفق دهند.

حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که سال 1401، اولین سال از سده جدید و یک اتفاق تاریخی مهم است، به بیان برنامه های نوروزی در این شهرستان پرداخت و گفت: جریان گردشگری کشور به دلیل شرایط بسیار نامساعد ایجا شده از ناحیه ی ویروس کرونا، ضربه خورده و قطع شده است.

وی اظهار کرد: وصل شدن مجدد جریان گردشگری حداقل پنج سال زمانی نیاز دارد و در این مسیر حریفان قدرتمندی در مقابل شهرستان ابرکوه قرار دارند لذا در چنین شرایطی پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه برای حفظ بسترها، اقدام به تولید محتوا کرده و کتاب راهنمای گردشگری ابرکوه؛ ابرقو؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک را تهیه و منتشر کرده است.

مشتاقیان با بیان این که شرایط پذیرش گردشگر، استراتژی و فضاهای گردشگری به علت شیوع کرونا تغییر کرده است، افزود: با توجه به این که واحدهای گردشگری باید خود را با شرایط جدید وفق دهند، بازدیدهای متعددی انجام و جلساتی نیز با مسئولین آن ها برگزار شده که حاصل آن اعلام آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ابرکوه برای ورود به نو سده

آمادگی ابرکوه برای ورود به نو سده