موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-13سياسي

دغدغه معیشتی کتابداران را از مجلس و دولت پیگیر هستیم


سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی گفت: رفع دغدغه های معیشتی و افزایش حقوق کتابداران و پرسنل نهاد کتابخانه های عمومی را پیگیر هستیم تا با مساعدت مجلس و دولت این مشکلات برطرف شود.

- مهدی رمضانی در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی ما از لحظه عهده داری مسئولیت در نهاد کتابخانه های عمومی پیگیری بهبود وضعیت معیشتی همکاران بوده که در سراسر کشور این شرایط سخت معیشتی را به عینه مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: از مراجع مختلف قانونی به ویژه مجلس و دولت پیگیری های لازم را انجام دادیم و تلاشمان بر این است تا با اقدامات مؤثر مشکلات و موانع به ویژه افزایش حقوق و مزایای کتابداران و پرسنل نهاد کتابخانه های عمومی برطرف شده و ارتقا این وضعیت را شاهد باشیم.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی گفت: ما به صورت جدی در ماه های اخیر پیگیر این موضوع بودیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکردیم.

رمضانی افزود: بر این باوریم که حل مشکلات معیشتی همکاران نه تنها به بهبود فرآیند خدمت رسانی کمک می کند بلکه با آرامش بیشتر همکاران ما سعی خواهند کرد تا خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سرفصل های قانونی به ویژه تعیین تکلیف نیروهای قراردادی نیز با مساعدت و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه معیشتی کتابداران را از مجلس و دولت پیگیر هستیم

دغدغه معیشتی کتابداران را از مجلس و دولت پیگیر هستیم