مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-13بين الملل

الخزعلی: جنایت های وحشیانه سعودی ها قطعا به زیان آن هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اعدام 81 نفر در عربستان که غالباً از شیعیان این کشور بودند، - دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تازه ترین جنایت سعودی، این جنایت را مغایر با معیار های اسلامی و قوانین حقوق بشری و قطعا به زیان آنها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اعدام 81 نفر در عربستان که غالباً از شیعیان این کشور بودند، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رژیم آل سعود هر روز مرتکب جنایت های جدیدی می شود که باعث شرمساری برای همه بشریت است؛ این جنایت ها مغایر با ابتدایی ترین معیار های اسلامی و همچنین قوانین حقوق بشری دوران معاصر است که حق حیات و زندگی عزتمند را برای برای انسان تضمین می کند.

در ادامه توییت الخزعلی آمده است: رژیم سعودی در تازه ترین جنایت خود ده ها نفر را وحشیانه و به دلایل غالباً فرقه ای و نفرت انگیز و در مواردی مرتبط با آزادی بیان اعدام کرد.

ما از خداوند متعال می خواهیم اعدام شدگان را با شهدا محشور فرماید و در عین حال این اقدام و رفتار فرقه گرایانه و برنامه ریزی شده رژیم آل سعود در قبال فرزندان شیعه را محکوم و تأکید می کنیم این گونه اقدامات قطعاً در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: جنایت های وحشیانه سعودی ها قطعا به زیان آن هاست

الخزعلی: جنایت های وحشیانه سعودی ها قطعا به زیان آن هاست