مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-13سياسي

جوانان و نوجوانان در طول سال به شادی نیاز دارند، نه یک شب


یک روانشناس به تشریح چرایی رفتارهای مخاطره آمیز برخی نوجوانان و جوانان در شب چهارشنبه سوری و راهکارهای کنترل این رفتارها پرداخت.

- یک روانشناس در تحلیل چرایی رفتارهای مخاطره آمیز چهارشنبه سوری: جوانان و نوجوانان در طول سال به "شادی" نیاز دارند، نه یک شب ایسنا/کرمانشاه یک روانشناس به تشریح چرایی رفتارهای مخاطره آمیز برخی نوجوانان و جوانان در شب چهارشنبه سوری و راهکارهای کنترل این رفتارها پرداخت.

فاطمه مرادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قدمت چند هزار ساله جشن چهارشنبه سوری، گفت: علت ماندگاری این جشن شور و نشاطی است که در برگزاری آن وجود دارد، اما متاسفانه این شادی و نشاط در سالهای اخیر با استفاده از مواد محترقه خطرناک، به رعب و وحشت تبدیل شده است.

ریشه رفتارهای مخاطره آمیز برخی نوجوانان و جوانان کجاست؟ مرادی با اشاره به رفتارهای مخاطره آمیز برخی نوجوانان و جوانان در این شب، ریشه برخی از این رفتارها را ژنتیکی دانست و افزود: افراد به لحاظ ژنتیکی با یکدیگر تفاوت دارند، طوری که برخی افراد با یک پریدن ساده از روی آتش به هیجان می آیند، اما برای برخی دیگر وقوع انفجارهای بزرگ و شنیدن صداهای بسیاری بلند می تواند هیجان آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان در طول سال به شادی نیاز دارند، نه یک شب

جوانان و نوجوانان در طول سال به شادی نیاز دارند، نه یک شب