مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-13اقتصادي

راه اندازی ساختمان ایکس ری تا 20 روز آینده در مرز ماهیرود


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ساختمان ایکس ری تا 20 روز آینده در مرز ماهیرود راه اندازی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ساختمان ایکس ری تا 20 روز آینده در مرز ماهیرود راه اندازی می شود.

حسین موهبتی، شنبه شب 21 اسفند در شورای ساماندهی مبادلات مرزی گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که در مرز شروع شده ساختمان ایکس ری است که تا 20 روز آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص راه اندازی درمانگاه در سایت مرزی ماهیرود نیز گفت: قرار است درمانگاه و کلینیک توسط یک سرمایه گذار در ماهیرود احداث شود که در این جلسه با این طرح موافقت شد تا سال آینده شاهد بهره برداری این طرح برای مردم افغانستان در جوار مرز باشیم.

موهبتی افزود: در این جلسه مصوب شد نرخ تعرفه خدمات در سال 1401 برای 20 قلم تعیین شده به صورت میانگین 10 درصد افزایش داشته باشد.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره ارایه خدمات در بازارچه یزدان نیز گفت: بعد از مدتی تعطیلی بازارچه، در حال حاضر با فعال شدن مجدد بازارچه، یک سری خدمات به شهروندان افغانی که در کنار مرز زندگی می کنند از جمله کپسول گاز، مایحتاج اولیه، نان و یک سری کالاهای یارانه ای ارایه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ساختمان ایکس ری تا 20 روز آینده در مرز ماهیرود

راه اندازی ساختمان ایکس ری تا 20 روز آینده در مرز ماهیرود