مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-13سياسي

اکران مستند غیر رسمی4 در سینماهای کردستان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: چهارمین قسمت از مستند غیررسمی سخنان، حواشی و دغدغه های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب را به تصویر در آورده است.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: چهارمین قسمت از مستند "غیررسمی" سخنان، حواشی و دغدغه های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب را به تصویر در آورده است.

امین مرادی در گفت وگویی خبری اظهار کرد: این مستند که توسط سید محمد علی صدری نیا و در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تهیه شده است به مدت سه روز به ترتیب در سنندج، سقز و بیجار ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه در سینماهای حوزه هنری اکران می گردد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مستمر حضرت آیت الله خامنه ای که از سال های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است.

مرادی ادامه داد: این جلسات در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت ها و درد و دل های حاضران می نشینند که بخشی از این جلسات، از سال 1395 در قالب جلسات پنج شنبه ای برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستند غیر رسمی4 در سینماهای کردستان

اکران مستند غیر رسمی4 در سینماهای کردستان