مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-13ورزشي

تخریب داوطلبانه سازه ها در بستر رودخانه های سپیدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: طی روزهای گذشته برخی متصرفان به صورت خودجوش و داوطلبانه اقدام به تخریب سازه ها و مستحدثات در بستر رودخانه ملای اردکان و چله گاه در شهرستان سپیدان کردند.

- سیاوش بدری گفت: این اقدام داوطلبانه و خودجوش متصرفان بسیار امید بخش و قابل ستایش است و اقدام یاد شده در پی اعزام تیم سه نفره رفع تصرفات و رهاسازی بستر و حریم رودخانه های شهرستان سپیدان و تخریب مستحداثات غیر مجاز در بستر رودخانه های ملای اردکان و چله گاه رقم خورد.

به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، او افزود: متصرفان با تخریب سازه ها و مستحدثات در این منطقه، وضعیت رودخانه و بستر و حریم آن را به حالت قبل تغییر دادند و قانون در این زمینه محکم و استوار است و بدون اغماض و چشم پوشی در روزهای آینده با مابقی سازه های غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه برخورد خواهد کرد.

بدری به عزم جدی دولت و قوه قضاییه برای برخورد با متخلفان و متصرفان حریم رودخانه ها اشاره و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی، قرارگاه صیانت از بیت المال، دستگاه های ناظر و بازرسی و همه ارگان ها و سازمان های نظارتی با موضوع اجرای دستور ویژه رییس جمهوری و رییس قوه قضاییه در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها پای کار هستند تا قانون دراین زمینه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب داوطلبانه سازه ها در بستر رودخانه های سپیدان

تخریب داوطلبانه سازه ها در بستر رودخانه های سپیدان